Trening na siłowni czy w domu?

Planujesz rozpocząć treningi, ale nie wiesz na co się zdecydować: czy na siłownię czy ćwiczenia w domowym zaciszu? Warto dowiedzieć się co wybrać, ale nie jest to takie proste. Przede wszystkim Twoim punktem wyjścia powinny być cele treningowe. Jeśli o wiele lepiej ćwiczy Ci się w samotności i nie masz potrzeby ćwiczeń w grupie to warto zdecydować się na domowy trening, dzięki czemu będziesz mógł w pełni dostosować tempo ćwiczeń do siebie. Jeśli zaś, chcesz wyjść do ludzi, zawrzeć nowe znajomości i jednocześnie ćwiczyć, korzystając ze wskazówek doświadczonego trenera personalnego to warto o tym pomyśleć.

Ćwiczenia w domu mają tą zaletę, że nie musisz inwestować pieniędzy w dodatkowy karnet, ale o wiele trudniej jest z motywacją. Jeśli czujesz, że nie będziesz potrafił zmotywować się do regularnej aktywności fizycznej – wówczas warto zainwestować w karnet na siłownię, aby korzystać ze wsparcia swojego trenera. Trening na siłowni jest dedykowany osobom, które chcą mieć dostęp do specjalistycznego sprzętu, a także poszukują kogoś, kto będzie nadzorował efekty ich pracy. Jeśli należysz więc do takich osób – trening na siłowni to coś dla Ciebie. Aby osiągnąć skuteczne efekty w krótszym czasie lub zwiększyć wytrzymałość swojego organizmu możesz sięgnąć po odżywki białkowe. Wybierając je dla siebie zwróć uwagę na ich rodzaj, ponieważ istnieje wiele rodzajów takich produktów. Wśród sportowców budujących masę mięśniową najpopularniejszym produktem są odżywki typu whey, czyli powstałe na bazie białka serwatkowego. Dostępne są w trzech rodzajach: jako koncentrat białka, izolat i hydrolizat.

Comments are closed.